comision

08.12.2008 11:37

aseara m-am intalinit cu niste amici intr-un bar. au o ciocolata calda cremoasa si foarte buna acolo, iar chelnarul e foarte atent cu clientii.

pe unii nu-i mai vazusem de mult si pentru prima data dupa mult timp am avut o conversatie lipsita de ipocrizie si minciuni.am vorbit printre altele de recodificarea caen si comisioanele percepute de avocati sau persoane dispuse sa faca asta pentru tine.

sa va povestesc in ce consta aceasta recodificare. cand iti faci o firma trebuie sa-ti alegi un anumit domeniu de activitate pe care il vei desfasura . el este inscris pe certificatul de inregistrare. acest cod s-a schimbat iar pana la 1 martie anul viitor il poti schimba aproape gratis, dar trebuie sa stai cateva ore la registru comertului. 

ce comisioane se percep?  un avocat mi-a cerut 1500 de lei, dar pentru ca ma cunoaste imi ia 750 de lei. alt avocat( amic) mi-a cerut 300 de lei. am vorbit cu contabilul, mi-a zis 150 de lei.

am zis ca ceva pute si m-am dus eu la registru comertului. stiti cat costa?  30 de lei

RSS feed.

Topic: comision

No comments found.
 

© 2008 All rights reserved.

Creați un site gratuitWebnode